Οι αποκαλύψεις του τελευταίου διαστήματος
σχετικά με το «Facebook» επιβεβαιώνουν ότι τα «μέσα κοινωνικής δικτύωσης»
αποτελούν μηχανισμό με πολλές χρήσιμες λειτουργίες για τους ιδιοκτήτες τους,
δηλαδή τους μονοπωλιακούς κολοσσούς: Είτε ως μηχανισμός που τους αποφέρει
κέρδη, είτε ως εργαλείο παρακολούθησης και παρέμβασης υπηρεσιών και αρχών,
κρατικών, ιδιωτικών, μυστικών και άλλων. Απ' αυτήν τη σκοπιά, οι αποκαλύψεις
ότι «αξιοποιήθηκαν» προσωπικές πληροφορίες 50 εκατομμυρίων χρηστών
του «Facebook», με σκοπό την πολιτική χειραγώγησή τους στις τελευταίες αμερικανικές εκλογές (το λεγόμενο σκάνδαλο «Cambridge Analytica»), ήταν μόνο «το κερασάκι στην τούρτα». Μάλιστα, την περασμένη Παρασκευή, μεγαλοστέλεχος της «Cambridge Analytica» δήλωνε σε συνέντευξή του: «Τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν από την Cambridge Analytica ήταν πραγματικά εκπληκτικά. Αν μπορούμε να μοντελοποιήσουμε τη συμπεριφορά των ψηφοφόρων, τότε μπορούμε να "μικροστοχεύσουμε" ένα μήνυμα πάνω σε αυτούς τους ανθρώπους, εμένα, εσένα ή τον άνθρωπο που βρίσκεται στο δρόμο δίπλα σου, και να έχουμε τρία διαφορετικά μηνύματα που είναι προσαρμοσμένα στο προφίλ καθενός από τους τρεις. Μπορεί να φαίνεται τρομακτικό, αλλά αυτό είναι το μέλλον της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ». Αυτό λοιπόν είναι το «μέλλον» που ονειρεύονται για το λαό οι αστοί και τα επιτελεία τους, με την αξιοποίηση των «μέσων κοινωνικής δικτύωσης».
Κάθε καλοπροαίρετος λοιπόν, και κυρίως όποιος συμμετέχει στο κίνημα και στους εργατικούς - λαϊκούς αγώνες, πρέπει να σκεφτεί καλά πού αφιερώνει το χρόνο και την ενέργειά του, πώς προστατεύει τον εαυτό του και προπάντων πώς περιφρουρεί τον αγώνα για ένα καλύτερο μέλλον.
του «Facebook», με σκοπό την πολιτική χειραγώγησή τους στις τελευταίες αμερικανικές εκλογές (το λεγόμενο σκάνδαλο «Cambridge Analytica»), ήταν μόνο «το κερασάκι στην τούρτα». Μάλιστα, την περασμένη Παρασκευή, μεγαλοστέλεχος της «Cambridge Analytica» δήλωνε σε συνέντευξή του: «Τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν από την Cambridge Analytica ήταν πραγματικά εκπληκτικά. Αν μπορούμε να μοντελοποιήσουμε τη συμπεριφορά των ψηφοφόρων, τότε μπορούμε να "μικροστοχεύσουμε" ένα μήνυμα πάνω σε αυτούς τους ανθρώπους, εμένα, εσένα ή τον άνθρωπο που βρίσκεται στο δρόμο δίπλα σου, και να έχουμε τρία διαφορετικά μηνύματα που είναι προσαρμοσμένα στο προφίλ καθενός από τους τρεις. Μπορεί να φαίνεται τρομακτικό, αλλά αυτό είναι το μέλλον της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ». Αυτό λοιπόν είναι το «μέλλον» που ονειρεύονται για το λαό οι αστοί και τα επιτελεία τους, με την αξιοποίηση των «μέσων κοινωνικής δικτύωσης».
Κάθε καλοπροαίρετος λοιπόν, και κυρίως όποιος συμμετέχει στο κίνημα και στους εργατικούς - λαϊκούς αγώνες, πρέπει να σκεφτεί καλά πού αφιερώνει το χρόνο και την ενέργειά του, πώς προστατεύει τον εαυτό του και προπάντων πώς περιφρουρεί τον αγώνα για ένα καλύτερο μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου