ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΟΛΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !!! ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ..!!! ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !!!! ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ--ΣΣΕ--ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ !!! ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ --!!!ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ-ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ --ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ----ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΟΥ- ΟΡΓΑΝΩΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ--ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ-ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ---ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ---ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ----ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ--ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ--ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ---- ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ --ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ -- ΜΑΘΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ !-====-

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ-ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΠΑΜΕ:Τα εσωτερικά σεμινάρια του "Σκλαβενίτη" με τίτλο... "Ο ενθουσιασμένος πελάτης"(ΦΩΤΟ)

Με αφορμή προκλητικό άρθρο που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη 7 Μάρτη στην κυβερνητική «Αυγή» υπέρ της εργοδοσίας συγκεκριμένης αλυσίδας σούπερ μάρκετ και της παρέμβασης των ανθρώπων της μέσα στο συνδικαλιστικό κίνημα, η Πανελλαδική Γραμματεία Εμπορίου - Υπηρεσιών του ΠΑΜΕ σχολιάζει τα εξής:
«Όποιος έχει ακόμα απορίες και ερωτηματικά για το ρόλο της
ομάδας Βασιλόπουλου, τη σχέση τους με την κυβέρνηση και κυρίως για την ωμή εμπλοκή της εργοδοσίας μέσα στην ΟΙΥΕ και στα σωματεία-μηχανισμούς της, μπορεί να διαβάσει το σημερινό (σ.σ. Πέμπτης 7 Μάρτη) άρθρο του Α. Πετρόπουλου στην "Αυγή".
Αν η ίδια η επιχείρηση του "Σκλαβενίτη" είχε δώσει πληρωμένη διαφήμιση στην "Αυγή", ενδεχομένως να ήταν και πιο μετρημένη στο περιεχόμενο!
Παραθέτουμε ένα ενδεικτικό σημείο:
"Ο Σκλαβενίτης, χωρίς διαφήμιση, χωρίς κουπόνια προσφορών στις γνωστές κυριακάτικες εφημερίδες της διαπλοκής, τηρώντας κατά γράμμα την εργατική νομοθεσία, τις συλλογικές κλαδικές συμβάσεις, αυξάνοντας επιπλέον τους μισθούς μέσω επιχειρησιακής σύμβασης, δεν ανοίγει ποτέ την Κυριακή, χαλώντας όχι μόνο την πιάτσα των εργοδοτών, αλλά και των συνδικαλιστών. Ένας από τους λόγους που διαλύθηκε πρόσφατα λόγω επεισοδίων μεταξύ ΠΑΣΚ και ΠΑΜΕ το συνέδριο της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Υπαλλήλων ήταν οι συσχετισμοί του επικείμενου συνεδρίου της ΓΣΕΕ και οι "αδέσποτοι" σύνεδροι της Ομοσπονδίας που προέρχονται κατά κύριο λόγο από το Σωματείο Εργαζομένων του Σκλαβενίτη! Γιατί; Γιατί υπογράφουν συμβάσεις (που επανήλθαν μετά τον Αύγουστο), υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους. Και γι' αυτόν τον λόγο κατηγορούνται ως "εργοδοτικοί"!

Το πιο καλό διαφημιστικό team της εργοδοσίας και των εργατοπατέρων

Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ μαζί με την ομάδα Βασιλόπουλου στο εργατικό - συνδικαλιστικό κίνημα αποτελούν από κοινού το πιο καλό διαφημιστικό team της επιχείρησης! Η ομάδα Βασιλόπουλου είναι αυτή που υπερασπίζεται την "υγιή επιχειρηματικότητα", προτάσσοντας τον "καλό επιχειρηματία", είναι αυτή που προκηρύσσει απεργίες τις Κυριακές αναλόγως τη διάθεση του Σκλαβενίτη αν θα ανοίξει ή όχι, που ακυρώνει απεργιακές συγκεντρώσεις στα εμπορικά κέντρα μόνο και μόνο διότι μέσα σε αυτά υπάρχει κατάστημα της συγκεκριμένης επιχείρησης.
Στο συγκεκριμένο άρθρο της "Αυγής", πέρα από την εμφανή άγνοια περί ΟΙΥΕ και των σωματείων της, όση προσπάθεια κι αν γίνεται για να καθαγιαστεί ή να αποτραβηχτεί ο "Σκλαβενίτης" από τα πρόσφατα άθλια - αντεργατικά κείμενα που κυκλοφόρησαν με αφορμή το "My Market", κάνει ότι δεν γνωρίζει πως στα σωματεία-μορφώματα της εργοδοσίας των super market ψηφίζουν, απειλούν, εκβιάζουν και εκλέγονται τα golden boys όλων των επιχειρηματικών ομίλων.
Επίσης, για να μην υπάρχει καμιά αυταπάτη πως το "χαμόγελο" που θέλουν να επιβάλουν στους συναδέλφους των "My Market" είναι μεμονωμένο γεγονός, υπάρχουν και τα εσωτερικά σεμινάρια του "Σκλαβενίτη" με τίτλο... "Ο ενθουσιασμένος πελάτης", όπου οι εργαζόμενοι μαθαίνουν πως πρέπει να απαντούν "σωστά". Διότι όλοι στον κλάδο του εμπορίου γνωρίζουν πως το "χαμόγελο" απαιτείται απ' όλους τους εργαζόμενους, ακόμα κι αν είναι "χαμόγελο" με δόντια!
Τέλος, εφόσον ο κ. Πετρόπουλος γνωρίζει τόσο καλά τα ζητήματα των επιχειρησιακών συμβάσεων του Σκλαβενίτη, γιατί δεν αναφέρεται στην πιο πρόσφατη επιχειρησιακή σύμβαση, στην εντατικοποίηση και στον αριθμό των ελαστικών μορφών εργασίας, αλλά κρύβεται πίσω από κάτι αοριστίες περί δικαιωμάτων ή πίσω από τις συμβάσεις του Αυγούστου που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τον τρόπο αμοιβής στη συγκεκριμένη επιχείρηση;
Απλήρωτη διαφήμιση...».
___________________________________________________________


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου