ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΟΛΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !!! ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ..!!! ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !!!! ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ--ΣΣΕ--ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ !!! ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ --!!!ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ-ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ --ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ----ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΟΥ- ΟΡΓΑΝΩΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ--ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ-ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ---ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ---ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ----ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ--ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ--ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ---- ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ --ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ -- ΜΑΘΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ !-====-

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας:Κάλεσμα «σε όλους τους εργαζόμενους στα "Media Markt" και τα "Public" ενόψει της συγχώνευσης

Εργαζόμενοι-ες στα "Media Markt" και τα "Public"
Ανακοινώθηκε με πανηγυρικό ύφος η συνεργασία μεταξύ των εταιρειών "Media Markt" και "Public", με τον όμιλο Olympia, που έχει στην ιδιοκτησία του τα "Public", να κατέχει πλέον το 75% των μετοχών της πρώτης. Πρόκειται για μια
ακόμα συνεργασία στα πλαίσια του σκληρού ανταγωνισμού μεταξύ των μεγαλέμπορων που επιδιώκουν την εξασφάλιση μεγαλύτερου μεριδίου της αγοράς.
Στο κλάδο του εμπορίου οι συνεργασίες και οι εξαγορές, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, είναι συχνές κι έχουν όλες κοινή βάση. Την εξασφάλιση μεγαλύτερου μεριδίου της αγοράς στο παιχνίδι του ανταγωνισμού με τις άλλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο ("Πλαίσιο", "Κωτσόβολος" στη συγκεκριμένη περίπτωση). Την αποδοτική είσοδο στις πιο κερδοφόρες αγορές (λευκές συσκευές). Την εξασφάλιση φθηνών, ευέλικτων και χωρίς δικαιώματα εργαζομένων.
Για να ευοδώσει καρπούς η συγκεκριμένη συνεργασία, η εργοδοσία των "Media Markt" πήρε τα μέτρα της. Δεκάδες συνάδελφοι με συγκροτημένα δικαιώματα οδηγήθηκαν στην απόλυση, ενώ οι υπόλοιποι αναγκάστηκαν να υπογράψουν τροποποιητικές συμβάσεις που τους αφαιρούσε το ρεπό και καθιέρωνε την 6ήμερη εργασία, τα σπαστά ωράρια ή τα 4ωρα και τα 6ωρα. Και στα "Public" όμως, η πραγματικότητα δεν είναι καλύτερη. Απολύσεις, σπαστά ωράρια, μισθοί πείνας. Οι εργαζόμενοι και των δύο εταιριών εργάζονται κάτω από συνθήκες έντονης εντατικοποίησης με καταστήματα που λειτουργούν με το ελάχιστο δυνατό προσωπικό, με κάθε μορφή ευέλικτης απασχόλησης έχει προσφέρει το αντεργατικό οπλοστάσιο που έχουν εξασφαλίσει όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα για τους εργοδότες.
Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα για τους εργαζόμενους που γίνονται μπαλάκι από τη μια εταιρία στην άλλη. Οι εργοδότες μεταξύ τους μπορεί να ανταγωνίζονται για το ποίος θα κυριαρχήσει στην αγορά, συμφωνούν όμως στην ένταση της εκμετάλλευσης μας για να αυξάνουν τα κέρδη τους. Δεν είναι τυχαίο ότι για το 2018 ο "Κωτσόβολος" ανακοίνωσε αύξηση κερδών 18% (20 εκατ. ευρώ), το "Public" ανακοίνωσε αύξηση κερδών κατά 164%(!), το "Πλαίσιο" είχε κέρδη σχεδόν 10 εκατ. ευρώ, την στιγμή που οι εργαζόμενοι είδαν την καθημερινότητα τους να χειροτερεύει.
Σήμερα είναι η ώρα, οι εργαζόμενοι των δύο εταιρειών να διεκδικήσουμε οργανωμένα και συλλογικά από κοινού:
  • Κατάργηση της 6ημερης εργασίας.
  • Κατάργηση των σπαστών ωραρίων.
  • Καμιά απόλυση.
  • Αυξήσεις στους μισθούς μας.
Ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας καλεί όλους τους εργαζόμενους στα "Media Markt" και στα "Public" να είναι σε ετοιμότητα, να έρθουν σε επαφή με το κλαδικό τους σωματείο, μπροστά και στη νέα επίθεση στο όνομα της συγχώνευσης των δυο εταιριών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου