ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΟΛΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !!! ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ..!!! ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !!!! ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ--ΣΣΕ--ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ !!! ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ --!!!ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ-ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ --ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ----ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΟΥ- ΟΡΓΑΝΩΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ--ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ-ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ---ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ---ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ----ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ--ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ--ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ---- ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ --ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ -- ΜΑΘΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ !-====-

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΑΣΘ

Οι 2.300 εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ παραμένουν, παρά τις εξελίξεις, απλήρωτοι για 2 μήνες με το ύψος των απλήρωτων δεδουλευμένων να ξεπερνάει τα 6 εκατ. ευρώ και δικαίως βρίσκονται σε κινητοποιήσεις, που περιλαμβάνουν επισχέσεις εργασίας και απεργίες, τόνισε ο Λεωνίδας Στολτίδης, μέλος της ΕΓ του ΠΑΜΕ κατά τη διάρκεια συνέντευξης της Γραμματείας Θεσσαλονίκης του ΠΑΜΕ για τον ΟΑΣΘ. (ολόκληρη η εισήγηση στο συνημμένο)
Από την πλευρά του ο Νικήτας Τσαρίδης, μέλος της Γραμματείας Μεταφορών Κεντρικής Μακεδονίας του ΠΑΜΕ και μέλος του ΔΣ Εργαζομένων ΟΑΣΘ με τς δυνάμεις του ΠΑΜΕ, στηλίτευσε τις ευθύνες της πλειοψηφίας της διοίκησης του ΟΑΣΘ για τη συνολική κατάσταση που βιώνουν εργαζόμενοι και επιβατικό κοινό.
Ο Λ. Στολτίδης επεσήμανε ότι το πρόβλημα της απληρωσιάς των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ των τελευταίων μηνών έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά άλλα.
Τόνισε ότι οι σημερινές ραγδαίες εξελίξεις στον ΟΑΣΘ είναι απόρροια της εφαρμογής των πολιτικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του ΔΝΤ και των ελληνικών κυβερνήσεων υλοποιώντας τις αποφάσεις για την πλήρη απελευθέρωση των μεταφορών.
Ο Λ. Στολτίδης σημείωσε ότι «η διοίκηση του ΟΑΣΘ έχει βρει άξιους συμπαραστάτες σε αυτή την προσπάθεια το δήμαρχο και τελευταία τον περιφερειάρχη, που από κοινού καλούν την κυβέρνηση να επιστρατεύσει τους εργαζόμενους, οι ίδιοι που έχουν εμπορευματοποιήσει κάθε υπηρεσία του δήμου και της Περιφέρειας και έχουν το μάτι τους στραμμένο στην εμπλοκή του δήμου στο συγκοινωνιακό τοπίο».
Κάλεσε τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ να φυλάγονται από όσους τους τραβούν να παίξουν το παιχνίδι της εργοδοσίας, ταυτίζοντας τα συμφέροντά τους με τα μερίσματα των μετόχων.
«Οι κινητοποιήσεις για να έχουν προοπτική και επιτυχία χρειάζονται τη μαζική συμμετοχή του κλάδου, ανάδειξη των προβλημάτων στην κοινωνία (δηλαδή στους χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς) που και αυτοί είναι εργαζόμενοι, άνεργοι, χαμηλόμισθοι, που πλήττονται το ίδιο από τα αντιλαϊκά μέτρα των κυβερνήσεων και του κεφαλαίου. Χρειάζεται κοινή πάλη ενάντια στα αντεργατικά μέτρα και στα προβλήματα που μας δημιουργούν οι αντιλαϊκοί νόμοι. Με γραμμή σύγκρουσης σε ταξική κατεύθυνση ενάντια στην πολιτική που χτυπάει μισθούς και δικαιώματα».
Ο Λ. Στολτίδης τόνισε ότι το δικαίωμα στη μεταφορά του λαού δεν μπορεί να είναι προϊόν κερδοφορίας των επιχειρήσεων.
Θέση μας είναι η δημιουργία αποκλειστικά Δημόσιου Φορέα Συγκοινωνιών που θα σχεδιάζει και θα υλοποιεί κεντρικά και περιφερειακά την παροχή της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης σε όλο το Νομό Θεσσαλονίκης, με κριτήριο την κάλυψη των λαϊκών αναγκών για μεταφορά.
Απαιτούμε 100% κρατική χρηματοδότηση, για επισκευή, ανανέωση του στόλου. Καμιά μορφή ιδιωτικοποίησης του ΟΑΣΘ, επαναφορά μισθών και δικαιωμάτων στα προ κρίσης επίπεδα.
Διεκδικούμε:
  • Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των εργαζομένων. Καμία περαιτέρω μείωση μισθών.
  • Άμεση πρόσληψη προσωπικού με πλήρη εργασιακά, μισθολογικά, ασφαλιστικά δικαιώματα. Ανθρώπινα ωράρια, τακτικά δρομολόγια, συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας.
  • Μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 50%, δωρεάν μετακίνηση για ανέργους, μαθητές, φοιτητές.
  • Να διαγραφούν τα πρόστιμα όλων των φοιτητών, να σταματήσει η αποστολή τους στην εφορία, αυτά που στάλθηκαν ήδη να μη γίνουν απαιτητά.
  • Εφαρμογή της Υπουργικής Απόφασης για δωρεάν μετακίνηση των ανέργων.
  • Μείωση των απαράδεκτα υψηλών προστίμων κομίστρου.
  • Καμία εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για απελευθέρωση των μεταφορών, το "σπάσιμο" του συγκοινωνιακού έργου και την ανάθεσή του σε εργολάβους και υπεργολάβους».
Η διεκδίκηση και η πάλη για σύγχρονη, φθηνή και ασφαλή συγκοινωνία είναι μέρος του αγώνα μας για τις σύγχρονες ανάγκες μας, υπογράμμισε ο Λ. Στολτίδης προσθέτοντας ότι «η ουσιαστική λύση είναι ένας ενιαίος κρατικός φορέας Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που θα είναι ενταγμένος σε ένα σχέδιο, κρατικό, επιστημονικό, πανεθνικό. (...) Τέτοια πρόταση δεν πρόκειται να υλοποιήσουν οι κυβερνήσεις του κεφαλαίου, της ΕΕ, των μνημονίων, του συστήματος της εκμετάλλευσης. Απαιτεί κυβέρνηση, εξουσία και οικονομία που θα λειτουργούν με γνώμονα την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών, την αξιοποίηση του εργατικού, τεχνικού και επιστημονικού προσωπικού, την τεχνογνωσία και τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου