ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΟΛΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !!! ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ..!!! ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !!!! ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ--ΣΣΕ--ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ !!! ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ --!!!ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ-ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ --ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ----ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΟΥ- ΟΡΓΑΝΩΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ--ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ-ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ---ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ---ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ----ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ--ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ--ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ---- ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ --ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ -- ΜΑΘΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ !-====-

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019

ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:Τριήμερο δράσης για αστικές συγκοινωνίες που να εξυπηρετούν τις ανάγκες των εργαζομένων

«Οι κυβερνήσεις αλλάζουν – οι συγκοινωνίες μας πεθαίνουν» τονίζουν εργατικά Σωματεία της Θεσσαλονίκης τα οποία προχωρούν σε τριήμερο δράσης για αστικές συγκοινωνίες που να εξυπηρετούν τις ανάγκες τους.
Συγκεκριμένα, τα Σωματεία Εργαζόμενων Οικοδόμων,
 Τηλεπικοινωνιών - ΠληροφορικήςΕργολαβικών Καθαριστριών και φύλαξης Κεντρικής ΜακεδονίαςΕμποροϋπαλλήλωνΙδιωτικών Υπάλληλων και Επισιτισμού – Τουρισμού το Σάββατο 21 Δεκέμβρη και την Κυριακή 22 Δεκέμβρη προχωρούν σε ενημερωτικές παρεμβάσεις από τις 11 π.μ. έως τις 4 μ.μ., με συμπλήρωση ερωτηματολογίων και υπογραφών στο κέντρο της πόλης (Πεζόδρομος Αγ. Σοφίας, στάση ΟΑΣΘ πλ. Αριστοτέλους και στους τερματικούς σταθμούς Αριστοτέλους με Εγνατία, ΙΚΕΑ και ΟΣΕ).
Τη Δεύτερα 23 Δεκέμβρη θα επιδώσουν τις υπογραφές με παράσταση διαμαρτυρίας στη διοίκηση του ΟΑΣΘ και το γραφείο του Πρωθυπουργού.
Σε ανακοίνωσή τους σημειώνουν:
«Μετά από 6 μήνες διακυβέρνησης της ΝΔ το χάλι με τον ΟΑΣΘ συνεχίζεται. Για να μετακινηθείς με τα αστικά λεωφορεία περιμένεις το λιγότερο είκοσι και πολλές φορές τριάντα και σαράντα λεπτά. Δεκάδες λεωφορεία είναι ακινητοποιημένα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και αναλώσιμων. Η έλλειψη προσωπικού είναι εμφανής και ιδιαίτερα στην τεχνική βάση αλλά και στους οδηγούς. Στις ώρες αιχμής η συγκοινωνία καταρρέει. Οι οδηγοί πολλές φορές γίνονται στόχος για τα χάλια της συγκοινωνίας, οι τεχνίτες εφευρίσκουν πατέντες για να κρατήσουν τα σαράβαλα αξιόμαχα, όλες οι ειδικότητες κοπιάζουν για να βγει ακόμα και αυτό το λειψό συγκοινωνιακό έργο.
Η κυβέρνηση προχωρά ολοταχώς στην ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ μέσα από το πέρασμα γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, δείχνοντας ότι αυτό που την ενδιαφέρει είναι να μειωθεί η κρατική επιδότηση και αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις που αυτό έχει στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και κατ’ επέκταση στην καθημερινότητα της ζωής του λαού. Την ίδια περίοδο στο ΜΕΤΡΟ μετράμε νέες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου. Κι εμείς περιμένουμε ατελείωτα λεπτά στις στάσεις, στριμωχνόμαστε σαν σαρδέλες στα λεωφορεία -γεγονός που μας προσβάλει- ή πληρώνουμε (όποιος έχει) τα κόμιστρα του ταξί.
Για όλα αυτά υπάρχει υπεύθυνος
Η λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών με κριτήριο όχι την εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών αλλά τη συμβολή τους στην καπιταλιστική κερδοφορία δημιουργεί εκρηκτικά προβλήματα. Οι συνέπειες της αντιλαϊκής πολιτικής είναι χειροπιαστές τόσο για τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ όσο και για το λαό που τα έχει ανάγκη.
Αυτή την πολιτική ακολούθησε τα προηγούμενα χρόνια και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, στις ίδιες ράγες κινείται και η ΝΔ.
Λέμε φτάνει πια με αυτό το χάλι.
Διεκδικούμε:
  • Άμεσα μείωση της τιμής του εισιτηρίου στο μισό
  • Όχι στην κρατική επιδότηση των ΚΤΕΛ με εκχώρηση γραμμών από τον ΟΑΣΘ
  • Δωρεάν μετακίνηση των εργαζομένων και των μαθητών τις ώρες που μετακινούνται από και προς τη δουλειά και τα σχολεία
  • Συντήρηση του στόλου από μόνιμο προσωπικό
  • Προσλήψεις εργαζομένων με πλήρη δικαιώματα
  • Αξιοποίηση των εγχώριων δυνατοτήτων για κατασκευή νέων οχημάτων
  • Συχνές, τακτικές αστικές συγκοινωνίες με ανθρώπινες συνθήκες
  • Κάλυψη της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου