ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΑΡΓΙΑΣ--ΟΧΙ ΣΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ-ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΡΓΙΑ--ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΜΑΣ-----ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΛΑΔΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ---ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 751 ΕΥΡΩ--ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ---ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ--ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΡΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ----ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ----ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ--ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ---ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΦΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΑΤΣΙΩΝ--ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΣΤΑ 20.000 ΕΥΡΩ-----ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΕΣ----ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ -----

Τρίτη, 30 Δεκεμβρίου 2014

ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ «ΑΒΑΝΤΑ» ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ

 
Σοβαρές ελλείψεις στους τομείς της πυρασφάλειας αλλά και στη διαχείριση των επιβατών του πλοίου σε περίπτωση κινδύνου, εντόπισε -μεταξύ άλλων ελλείψεων- ο έλεγχος που έγινε στο «Norman Atlantic» στις 19 Δεκέμβρη 2014 από τις Λιμενικές Αρχές στην Πάτρα.

Ο 902.gr παρουσιάζει το έγγραφο, που έφεραν στη δημοσιότητα οι καταγγελίες ναυτεργατικών σωματείων, με τις πολύ σοβαρές παρατηρήσεις που αφορούν την αξιοπλοΐα του εν λόγω πλοίου και έχει αναρτηθεί στο σύστημα «EQUASIS» (www.equasis.org).
Ο έλεγχος έφερε στην επιφάνεια μία σειρά ελλείψεις ανά κατηγορία ασφαλείας. Συγκεκριμένα:
Στον τομέα «Πιστοποίηση/Έγγραφα» μία έλλειψη που αφορά το σχέδιο για την εκκένωση του πλοίου σε περίπτωση κινδύνου (SAR Co-operation plan for passenger ships).
Στον τομέα «Συστήματα εκτάκτου ανάγκης», την έλλειψη φωτισμού εκτάκτου ανάγκης.
Στην «Πυροπροστασία» σημειώνεται έλλειψη πυρίμαχων θυρών, δύο ελλείψεις σημειώνονται στον τομέα των «Σωστικών Μέσων», ενώ καταγράφεται και πρόβλημα στο κλείσιμο των υδατοστεγών θυρών.
Εγκληματική «αβάντα» στους εφοπλιστές
Όπως προκύπτει από το έγγραφο, όλες οι ελλείψεις που εντοπίστηκαν έπαιξαν καθοριστικό ρόλο σε αυτό το ναυτικό ατύχημα που εξέθεσε σε άμεσο κίνδυνο τη ζωή εκατοντάδων επιβατών και ναυτικών. Παρόλα αυτά ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας επιχείρησε να δικαιολογήσει την ιδιοκτήτρια εταιρεία, υποστηρίζοντας ότι δεν είχε εκπνεύσει η 15ημερη προθεσμία που είχε προκειμένου να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις. Ωστόσο η πραγματικότητα απέδειξε, ότι αυτή η «περίοδος χάριτος» προς τους εφοπλιστές για να συμμορφώνονται με τους κανόνες ασφάλειας, όχι μόνο δεν έχει καμία λογική, αλλά βάζει σε άμεσο κίνδυνο τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων, ανά πάσα στιγμή...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου