ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΟΛΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !!! ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ..!!! ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !!!! ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ--ΣΣΕ--ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ !!! ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ --!!!ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ-ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ --ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ----ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΟΥ- ΟΡΓΑΝΩΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ--ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ-ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ---ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ---ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ----ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ--ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ--ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ---- ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ --ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ -- ΜΑΘΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ !-====-

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΣΟΥ!

Για να γίνει το σωματείο μας πιο μαζικό, πιο ικανό να παρεμβαίνει στον κλάδο μας. Για την ανάπτυξη του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος. Με τη συλλογική δράση μπορούμε να δώσουμε απάντηση στην επίθεση που δεχόμαστε, να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη αγώνων για την ικανοποίηση των συγχρονών αναγκών μας.
Το σωματείο βρίσκεται Αριστοτέλους 32
τηλ: 2310268673

                     5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ 

 
1. ΣΩΜΑΤΕΙΟ σημαίνει δεν είμαι μόνος.
Ότι στην κάθε στιγμή θα έχω τη συμπαράσταση των Συναδέλφων μου.
Ότι αυτό που δεν γνωρίζω θα το μάθω από σένα.


2. ΣΩΜΑΤΕΙΟ σημαίνει δύναμη.
Γιατί αλλιώς μπορώ να χτυπήσω μόνο μ'ένα δάχτυλο κι αλλιώς με τη γροθιά.


3. ΣΩΜΑΤΕΙΟ σημαίνει λύση στα προβλήματα.
Έτσι υπερασπιζόμαστε τις κατακτήσεις μας.


4. ΣΩΜΑΤΕΙΟ σημαίνει πόσα χρήματα πρέπει να παίρνω.


5. ΣΩΜΑΤΕΙΟ είμαι εγώ, γιατί χωρίς εμένα δεν μπορεί να υπάρχει Σωματείο.


Γι'αυτό θα φροντίσω να γραφτεί και ο Συνάδελφός μου.
Γιατί σήμερα κάθε καθυστέρηση είναι ΛΑΘΟΣ και κάθε αδιαφορία ΕΓΚΛΗΜΑ.
Η ΔΥΝΑΜΗ βρίσκεται στην ΕΝΟΤΗΤΑ, την ΟΡΓΑΝΩΣΗ και τον ΑΓΩΝΑ μας


 


                                      ΑΙΤΗΣΗ  ΕΓΓΡΑΦΗΣ  

ΟΝΟΜΑ………………………….

 

ΕΠΩΝΥΜΟ……………………...

ΟΝ. ΠΑΤΡΟΣ……………………

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ……………………

 

Δ. ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ…………………



ΣΥΝΟΙΚΙΑ………………………


ΤΗΛ………………………………


ΚΙΝΗΤΟ ………………………...


Εmail…………………………….


ΑΡ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ……………..


ΑΡ.ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ ΙΚΑ ………….


ΗΜ. ΓΕΝΝΗΣΗΣ………………..


ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ……………


Δ/ΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ………..


………………………………….


ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ…………………
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου