ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΑΡΓΙΑΣ--ΟΧΙ ΣΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ-ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΡΓΙΑ--ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΜΑΣ-----ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΛΑΔΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ---ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 751 ΕΥΡΩ--ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ---ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ--ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΡΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ----ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ----ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ--ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ---ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΦΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΑΡΑΤΣΙΩΝ--ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΣΤΑ 20.000 ΕΥΡΩ-----ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΕΣ----ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ -----

Δευτέρα, 12 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΟΝ ΟΑΣΘ

Ονόμασαν την υποβάθμιση της ποιότητας της ζωής του λαού της Θεσσαλονίκης «εξυγίανση»
Καλούμε σε παράσταση διαμαρτυρίας, στα γραφεία του ΟΑΣΘ,
την Παρασκευή 16 Φλεβάρη, στις 11πμ.

Οι εργαζόμενοι σε όλη τη Θεσσαλονίκη, αλλά ιδιαίτερα στην Δυτική και τις απομακρυσμένες συνοικίες, ζούμε στο πετσί μας το τελευταίο εξάμηνο τις χρυσές στιγμές «εξυγίανσης» του
ΟΑΣΘ. Αφού εδω και χρόνια, τα αστικά λεωφορεία της πόλης έθεταν ουσιαστικά σε κίνδυνο τη ζωή μας, όντας απαρχαιωμένα, μετά από απανωτές αυξήσεις στα εισιτήρια που έφτασαν να θυμίζουν... ταρίφα, ήρθε η «κρατικοποίηση» του Οργανισμού, για να «εξορθολογίσει» τον καταχρεωμένο ΟΑΣΘ. Οι συνέπειες, γνωστές σε όλους μας. Καθυστερήσεις μέχρι και μια ώρα, ο κόσμος να στριμώχνεται σαν σαρδέλα μέσα στα αστικά, λεωφορεία που παίρνουν φωτιά στο δρόμο.
Από την άλλη μεριά, η κυβέρνηση, σαν τον πιο καλό καπιταλιστή, πανηγυρίζει που ο ΟΑΣΘ παρουσιάζει μείωση εξόδων και αύξηση εσόδων, χωρίς, βέβαια, να υπολογίζει το κόστος της κούρασης ενός εργαζόμενου, που μετά από μια μέρα εξαντλητικής δουλειάς, πρέπει να περιμένει μέσα σε οποιοσδήποτε καιρικές συνθήκες, άλλη μια ώρα για να φτάσει στο σπίτι του.

Ταυτόχρονα, τα ήδη λειψά δρομολόγια, που φτάνουν στο 10% των περσινών, πρόκειτα να γίνουν ακόμη λιγότερα, αφού η νέα διοίκηση, στην λογική επιχειρηματία «κόστος – όφελος», πρόκειται να κόψει και άλλα δρομολόγια. Πρόσφατα συγχωνεύτηκαν οι γραμμές 25 και 57, αφήνοτας τη μισή Νεάπολη, χωρίς συγκοινωνίες!!!
Στην ίδια λογική, επιβλήθηκε μείωση μισθών στους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ, εντατικοποίηση της δουλειάς, παράταση τριών χρόνων στη λειτουργία των οχημάτων, ώστε να φτάσουν τα 23 χρόνια κυκλοφορίας

Έχουμε μπόλικη πείρα. Το παραμύθι γνωστό. Όπως ο ΟΣΕ, οι αερολιμένες, και τόσοι άλλοι οργανισμοί, η κυβέρνηση κάνει... λίφτιγκ στον ΟΑΣΘ, για να πλασάρει σε επιχειρηματικούς ομίλους τις πιο κερδοφόρες γραμμές της αστικής συγκοινωνίας, με ορίζοντα το Δεκέμβρη του 2019, οπότε θα πρέπει να εφαρμοστεί και σχετική Οδηγία της ΕΕ.
Δεν μας πείθουν τα παραμύθια για αναβάθμιση των συγκοινωνιών της πόλης με το ΜΕΤΡΟ, που χρυσοπλήρωσε ο λαός της πόλης, ακόμα και με αίμα, μετά τον πρόσφατό θάνατο συναδέλφου, στο εργοτάξιο της Τούμπας.

Απαιτούμε :
Ø άμεση αύξηση των δρομολογίων, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες μας
Ø μείωση του εισιτηρίου στο μισό
Ø δωρεάν μετακίνηση των εργαζομένων και των μαθητών από και προς τη δουλειά τους και τα σχολεία τους.
Ø Δωρεάν μετακίνηση για απλήρωτους ή επισχεσθέντες εργαζόμενους

Καλούμε τους εργαζόμενους όλης της Θεσσαλονίκης να δείξουν την έμπρακτη συμπαράσταση τους.

Απαιτούμε δημόσιες συγκοινωνίες που να είναι σχεδιασμένες για τις ανάγκες του εργαζόμενου λαού και όχι για την κερδοφορία μιας χούφτας επιχειρηματιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου